Ik vind deze pagina handig:
De webcare teams van internetproviders die actief zijn via Twitter

Webcare teams van interproviders actief via TwitterVeel van de internet providers hebben een webcare team die actief is op Twitter.

Als u in contact wilt komen met uw internetprovider vanwege een klacht of vraag, dan zij hier meerdere manieren voor. U kunt ze bellen, dit kost echter vaak veel geld vanwege 0900 nummers. Een andere manier om met uw internetprovider in contact te komen is via Twitter. De webcare teams van internetproviders beantwoorden vragen en reageren op opmerkingen die op Twitter zijn gezet. Het voordeel van deze manier van communicatie is dat u snel antwoord krijgt, u hoeft niet minuten lang in de wacht te staan, en tevens is het gratis. UPC, Ziggo, Tele2, Xs4allKPN en Telfort hebben allen een webcare team dat reageert via Twitter. Alleen bij UPC en Ziggo wordt er ook in het weekend gereageert. UPC heeft hierbij ook het meest actieve webcare team, vaak wordt er nog binnen een uur gereageert. Als u ook een vraag heeft of om een andere reden in contact wilt komen met uw internetprovider, dan staan hieronder voor u de links naar de Twitter van deze providers.

UPC: @UPC
Ziggo: @ZiggoWebcare
KPN: @KPNwebcare
Tele2: @Tele2Webcare
Telfort: @Telfort
Xs4all: @xs4all

 
< Vorige
 
U bent hier  :Home arrow Ervaringen arrow De webcare teams van internetproviders die actief zijn via Twitter